از جمله مسائلی که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد، حفظ زیبایی ظاهری است و لبخند افراد نقش بسیار ویژه ای در این رابطه بازی می کند. زمانی که فردی یکی از دندان های خود را از دست می دهد، ظاهر او دچار تغییر می شود و این مسئله می تواند حتی اعتماد به نفس فرد را نیز تحت تاثیر قرار دهد. روش های درمانی مختلفی وجود دارد که به کمک آن فرد می تواند ظاهر قبلی دندان های خود را بدست آورد. مهم تر از ظاهر دندان ها، بازیابی عملکرد آن است. ایمپلنت های دندانی می توانند علاوه بر ایجاد ظاهری بهتر برای فرد، عملکرد دندان طبیعی را داشته باشد. ایمپلنت دندان روش درمانی ایمنی است که می تواند رضایت کامل بیمار را به همراه داشته باشد. در این گفتار تلاش خواهیم کرد تا ۱۰ نکته مهم که قبل از ایمپلنت دندان باید بدانید را تشریح کنیم.

For interference screws, the same technological drivers are present: metal screws can complicate revision surgeries and disrupt MRI scans [8], and bioabsorbables suffer
from inflammatory and strength limitations [8,9].

The emphasis is on the needs and requirements of the IHBs and endowing them to be the architect of their dream homes. As the world is grappling with a pandemic forcing everyone to be at home; providing intelligent, inclusive and strategic solutions to consumers within the comfort of their homes is what is offered by this company.